ای که نامت دوای دردمندان عالم و یادت شفای بیماران است

آدرس:

مشهد، بلوار وکیل آباد، نبش دانش آموز 2

تلفن تماس:

051-38655695 - 09335172230

از ۱۰ ساعت قبل از آندوسکوپی هیچ گونه غذای جامدی مصرف نکنید. مصرف آب قند و چای شیرین تا ۴ ساعت قبل از آندوسکوپی مانعی ندارد. از ۴ ساعت قبل از آندوسکوپی تا زمان عمل کاملا ناشتا باشید.

وجود غذا در دستگاه گوارش، مشاهده دقیق داخل مجرای گوارش و معده را دشوار می سازد و همچنین امکان وارد شدن ترکیبات درون معده به ریه ها در حین عمل دم وجود دارد. اگر شما ناشتای کامل نباشید عمل شما به روز دیگر موکول خواهد شد.

تذکرات مهم:

  1. در صورت مصرف قرص آسپرین، وارفارین، هپارین، پلاویکس، اسویکس، آناکساپرین و یا سایر داروهای ضد انعقاد خون، حتما در زمان تعیین وقت، همکاران ما را مطلع نمایید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.
  2. در صورتی که فرد مبتلا به بیماری فشارخون و یا قند (دیابت) است در زمان تعیین وقت، باید اطلاع دهد تا راهنمایی لازم را دریافت نماید.
  3. در صورتی که به بیماری های مثل هپاتیت یا ایدز مبتلا هستید ، حتما پیش از انجام آندوسکوپی این موارد را به پزشک خود اطلاع دهید. چرا که پزشکان به منظور پیشگیری از انتقال این بیماری های از یک فرد به فرد دیگر، برای مبتلایان به این بیماری ها از اندوسکوپ های مخصوص این بیماران استفاده می کنند.
  4. در صورت ابتلا به هر گونه بیماری قلبی داشتن مجوز از پزشک معالج قلب ضروری است.
  5. اگر بیمار، به هر دلیل، دارویی مصرف می کند پزشک و پرستار را در جریان بگذارید.
  6. از زمان پذیرش تا زمان دریافت پاسخ حدود ۴ ساعت طول می کشد . لطفا وقت خود و همراهنتان را تنظیم نمائید.
  7. پس از انجام آندوسکوپی، اگر بیمار دچار هر مشکلی نظیر خونریزی، درد بیش از حد، تهوع و استفراغ یا تب شد، هر چه سریع‌تر مساله را با پزشک خود در میان بگذارد.
  8. حضور یک نفر همراه بیمار و مدارک پزشکی هنگام مراجعه الزامی است.
  9. بعد از انجام آندوسکوپی رانندگی ممنوع است.
  10. در صورتی که باردار هستید، اطلاع دهید.
  11. از به همراه آوردن طلا و اشیا قیمتی جدا خودداری کنید
  12. در صورت عدم تمایل به حضور حتما یک روز قبل از طریق تلفن های کلینیک اطلاع دهید تا حتی الامکان بیماران دیگر جایگزین گردند.